COVID-19 trauksme: gadījumu skaits pieaug. Drošības pasākumi.

Vietne strauji attīstās. Tulkotājam pietrūkst laika. Mašīntulkošana pabeigta. Atvainoties. Drīz mēs piegādāsim normālu tulkojumu. Atgriezies vēlāk.

 

 

COVID-19 trauksme: gadījumu skaits pieaug. Drošības pasākumi.

Mūsu galvenā prioritāte ir nodrošināt klientu veselību un drošību, vienlaikus radot mums vislabāko iespējamo pieredzi. Savā veikalā esam ieviesuši vairākus jaunus ierobežojumus, lai uzlabotu drošību, piemēram, ierobežojot klientu skaitu veikalā, uzlabojot ierīču dezinfekcijas procedūras un izveidojot sociālās distancēšanās rindas.

Jo īpaši grīdas marķieri ir uzstādīti, lai palīdzētu klientiem saglabāt drošu sociālo attālumu viens no otra, un visi darbinieki vienmēr valkā maskas un cimdus. Ierobežots cilvēku skaits vienlaicīgi veikalā, lai nodrošinātu pienācīgu sociālo distancēšanos.

Veikali izmanto atkritumu tvertnes un citus piesardzības pasākumus, lai ierobežotu kontaktu ar klientiem. Visi veikala noteikumi tiks izvietoti uz durvīm, un klientiem tiks lūgts ievērot šos noteikumus, lai nodrošinātu veikala darbinieku un citu klientu drošību.

 

Mēs nopietni uztveram koronavīrusa (COVID-19) pandēmijas ietekmi uz cilvēku dzīvi visā pasaulē, mūsu veikalos un remontdarbnīcās. Klientu un mūsu darbinieku veselība un drošība ir galvenā DataMarket prioritāte. Mēs aktīvi strādājam, lai darbs ar DataMarket būtu pēc iespējas ērtāks, vienlaikus īstenojot uzlabotus veselības un drošības pasākumus, lai aizsargātu mūsu apkalpojošo personālu, amatniekus un klientus, kuriem mēs apkalpojam.

Mēs sekojam CDC vadlīnijām, un mēs rūpīgi uzraugām un ievērojam valsts, valsts un vietējās drošības vadlīnijas, mainoties situācijai dienā, stundā un minūtē.

DataMarket ir galvenais pakalpojumu sniedzējs šīs krīzes laikā.

Elektronika tagad ir svarīgāka nekā jebkad agrāk. Elektronika, it īpaši šīs krīzes laikā, ļauj daudziem cilvēkiem strādāt attālināti, nodrošināt bērniem virtuālu izglītību, sazināties ar ģimeni, mīļajiem, pasūtīt preces un pakalpojumus, sazināties ar veselības aprūpes sniedzējiem un neatliekamās palīdzības dienestiem un daudz ko citu. Mēs zinām, ka salauzts tālrunis vai klēpjdators šobrīd ir vairāk nekā tikai neērtības - tas neļauj jums darīt to, kas jums jādara, lai pārvarētu šo krīzi.

Mūsu uzņēmums DataMarket piedāvā arī modificētus pakalpojumus, piemēram,

  • ar lielu klientu pūli, jaunpienācēji gaida savu kārtu uz ielas, netālu no ieejas,
  • izmantot DPD un Omniva piegādes pakalpojumus;
  • Mēs piedāvājam jums iespējas aizsargāt jūs.

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru pa tālruni (+371) 26666693, lai iegūtu jaunāko informāciju par šo jautājumu.

Mēs pastāvīgi īstenojam detalizētas veselības pamatnostādnes visiem mūsu darbiniekiem un klientiem. Šīs vadlīnijas ietver instrukcijas, kā rīkoties šādi:

  • palielināt roku mazgāšanas biežumu;
  • palielināt roku mazgāšanas ilgumu līdz 30 s;
  • regulāri notīriet savu darba vietu un ar klientu rokām pieskarieties virsmām un pieskāriena punktiem;
  • samazinot personīgo kontaktu, valkājot cimdus, rīkojoties ar klientu ierīcēm;
  • rūpīgi dezinficējiet visas ierīces, saņemot un atgriežot klientu sīkrīkus;
  • regulāri vēdiniet visas telpas, kurās atrodas cilvēki, ar caurvēju.

Visi mūsu darbinieki tiek aicināti palikt mājās, ja viņiem pēkšņi rodas kādas slimības pazīmes, un mēs pastiprinām profilakses pasākumus mūsu veikalā un remontdarbnīcās.

Mēs uzskatām, ka sabiedrības veselība ir kopīga atbildība, un mēs darām visu iespējamo, lai mūsu sabiedrība būtu drošībā.

DataMarket lūdz klientus ievērot tādu pašu piesardzību un rīcības brīvību attiecībā uz personīgo veselību un higiēnu, lai mēs visi varētu saglabāt drošību un veselību.

Mums kā šīs valsts iedzīvotājiem nav tiesību likumdošanas līmenī apspriest noteiktos noteikumus, taču mums ir pienākums tos ievērot vismaz kā pieklājību un cieņu vienam pret otru. Tāpēc mēs aicinām jūs būt savstarpēji pieklājīgiem.

Covid-19 vadlīnijas klientiem

      Mēs aicinām visus klientus, kuri nāk pie mums, ienes vai savāc elektroniskās ierīces:

 

  1. Kad veikalā ir liels klientu pūlis, nesteidzieties telpā, bet palieciet ārā. Lai neradītu garas rindas, pirms ierašanās ar savu aprīkojumu, lūdzu, zvaniet mums. Tas mums palīdzēs sagatavoties un izvairīties no nevajadzīga cieša kontakta.
  2. Visiem apmeklētājiem IR jāvalkā sejas maskas, kas aizsedz muti un degunu, lai iekļūtu klientu apkalpošanas zonā.
  3. Reģistratūra notiek pa vienam, un viņš tiek uzaicināts pirms sava sīkrīka nodošanas dezinficēt vēžus ar produktu uz letes. Apmeklētāju var pavadīt bērni, kas jaunāki par 18 gadiem.
  4. Visiem apmeklētājiem IR jāievēro noteikts sociālais attālums, fiziski nošķirot vismaz 2 metrus no citiem (ieskaitot klientu apkalpošanas pārstāvjus).
  5. Neaiztieciet acis, degunu un muti ar nemazgātām rokām. Šie ir visneaizsargātākie Covid-19 vīrusa punkti.
  6. Ja jums ir kādi jautājumi, zvaniet uz tālruņa numuru (+371) 26666693.

Paldies par sapratni!

 

 

 

BEZMAKSAS PAKALPOJUMS

 

REMONTS UN MAKSĀJUMI

oaormlenie

DROŠS VESELĪBAI!


BEZMAKSAS konsultācijas

telefon zvonok

CALL, klientu serviss konsultēs par jūsu sīkrīka nepieciešamo remontu.


ОФОРМЛЕНИЕ РЕМОНТА

kassa

vietnē SITE vai darbnīcā uz pašapkalpošanās kases


PASŪTĪJUMU IZSEKOŠANA

onsleg

Izmantojot internetu, jebkurā laikā
izmantojot TRACK NUMBER, jūs varat redzēt, kā notiek remonts



Mēs kalpojam visai LATVIJAI

tirg karte m

Pasūtījumi tiek pieņemti caur OMNIVA vai DPD


MĀJAS REMONTS

DATAMARKET vyezd m

Rīdziniekiem ir pieejams MASTER zvans uz māju


Mēs atrodamies RĪGAS CENTRĀ

Abbey Road m

pilsētas vēstniecību rajons ELIZABETES 7


PĒC REMONTA

remont

kvalitātes nodrošināšana un nav CORONAVIRUS (COVID-19)


Zvaniet,

lai saņemtu kvalitatīvu profesionāļa konsultāciju.

(+371)266-666-93 (+371)662-107-77